ساعات کاری: شنبه تا چهار شنبه 8:30 -20:00 پنج شنبه 8:30 -14:00 - تماس : 09149656059
 ویدیوی تعمیر توربوی جکs5 توربو رامین تعمیر و فروش توربو با گارانتی

ویدیوی تعمیر توربوی جکs5 توربو رامین تعمیر و فروش توربو با گارانتی

ویدیوی کامل تعمیر توربوی جکs5 در توربو رامین.تعمیرگاه جک s5.علت خراب توربو شارژ .فروش توربو

تعمیر انواع خودرو توربودار داخلی و خارجی در مکانیکی بوش ملقب به توربو رامین

واقع در تبریز شهرک باغمیشه 4راه میثاق

09149656059
ویدیوهای بیشتر در پیچ اینستاگرام توربو رامین
توربو رامین بهترین تعمیرکار واقعی در شمالغرب کشور
تبلیغات ما مشتری ما می باشد رضایت آنها ، وفاداری و هواداری دائمی را داشته است.

تعمیر توربوی جک اس 5 JAC S5

تعمیر توربوی هایما اس 5 و اس 7

تعمیر توربوی سمند سورن توربودار

تعمیر تضمینی خودروهای توربودار در توربو رامین

ویدیوی تعمیر توربوی جکs5 فروش توربو
ویدیوی تعمیر توربوی جکs5 فروش توربو

 

تعمیر توربو bmw در توربو رامین 09149656059

ویدیوی تعمیر توربوی جکs5 _ تیگو7- ام جی6_دناپلاس هایماs7-چری تیگو5_کوپا ریگان _ در آپارات تعمیرگاه توربو رامین

 

تعمیرگاه جک s5 علت خراب توربو شارژ
تعمیرگاه جک s5 علت خراب توربو شارژ

 

  • توربوشارژ از یک دستگاه القایی اجباری توربین استفاده می کند که هوای اضافی را وارد محفظه احتراق می کند و در نتیجه راندمان و توان خروجی موتور را افزایش می دهد.
  • توربوشارژر از جریان اگزوز موتور برای چرخاندن توربین استفاده می کند که به نوبه خود یک کمپرسور گریز از مرکز را به حرکت در می آورد. بنابراین از قدرت موتور استفاده نمی کند.
  • توربوشارژ پالسی
  • در این بخش قابل توجهی از انفجار انرژی به محض باز شدن دریچه اگزوز به پالس اگزوز تبدیل می شود.
  • این پالس ها از طریق لوله های اگزوز باریک وارد توربین می شوند که در آنجا از این انرژی استفاده می شود و بنابراین بخش زیادی از انرژی بازیافت می شود.
  • از لوله های اگزوز مجزا استفاده می شود تا فرآیند اگزوز سیلندرهای مختلف با یکدیگر تداخل نداشته باشد.
  • مبدل پالس
  • این روش مزایای فشار ثابت و توربوشارژ پالس را به طور همزمان فراهم می کند.
  • این آرایش شامل اتصال شاخه های مختلف منیفولدهای اگزوز به یکدیگر در یک اتصال ونتوری طراحی شده به نام مبدل پالس قبل از توربین است.
  • توربوشارژر دو مرحله ای
  • این روش شامل استفاده از دو توربوشارژر با اندازه های مختلف به صورت سری است. به عنوان مثال. یک مرحله فشار بالا که بر روی سیستم پالس و مرحله فشار پایین در سیستم فشار ثابت کار می کند.
  • برای موتورهای دیزلی که نیاز به سوپرشارژ بسیار بالایی دارند که با توربوشارژر تک مرحله ای قابل دستیابی نیست استفاده می شود.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.